HELL YEAAAH !

     Datum: 2008-03-11 Kl: 21:29:34
För någon vecka sen så var det en tjej som tipsade mig om en tävling i hennes blogg om en skjorta man kunde vinna. Så för att vara snäll så gick jag in på hennes blogg och upptäckte att man bara behövde kommentera hennes inlägg för att vara med i tävlingen. Så det gjorde jag och tänkte inte mer på det. Sen idag så fick jag en påminnelse av henne att jag inte skulle glömma att kolla in vem vinnaren blev ikväll, och det gjorde jag nu. Tro fasen att det var jag som hade vunnit då. Hell yeaaaah ! Det lönar sig att vara snäll (:

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

hahahhaha samma grej som jag gjorde då;) Vi är bäst mickan! Ses sen !!

2008-03-12 @ 13:34:06
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0