Hockey & Tuggummi

     Datum: 2008-03-29 Kl: 18:54:17
Jag och min vänn Hanna ligger här i var sin soffa med tre laptops varav en är inkopplad i tvn där vi kollar på Gossip Girl och dom andra har vi i var sitt knä. På övervåningen är det hockey som gäller och eftersom det är Leksand som spelar så är min granne här inne och ja, hon är helt galen. Hon gapar och skriker något i stil med: "Vad fan gör dom!?", "In med puckjävlen" och "Vad fan, nu gör dom så där igen! ". Jag hör hur hon springer runt som en idiot med, men är det hockey så är det. Det är så här vi har det i dom här två husen.

Min lillebror kom in här för en liten stund och vår dialog blev såhär:


Jonas: Vill ni ha tuggummi?
Jag & Hanna: Jaa !
Jag: Varför bjuder du oss på tuggummi för? (Undrade varför han var så givmild)
Jonas: Jag vet inte.

Han kommer nog ångra när han kommer på att han bjöd oss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0