Husmodersgymnastik

     Datum: 2008-03-06 Kl: 21:09:50
Det var mycket trevligt på matchen. Dom spelade på hyffsat bra i början men i andra halvlek ballade det ur totalt. Dom sista tio minuterna var riktigt spännande och bra stämning men det slutade bara lika. Jag var inställd på att dom skulle vinna men där fick jag en smäll på nosen.

Idag är det torsdag vilket betyder att min mamma är på "gympa" som hon kallar det. Jag nämnde det för er för några veckor sen att hon hade börjat på det för att hon hade läst att man ser 10 år yngre ut om man tränar. Min mamma tycker att detta påhitt med gympan är väldigt roligt och mobbar därför min mamma för det. Så om någon undrar vart mamma är på en torsdag så svarar han alltid: Hon är på "husmodersgymnastik" som är hans egna ord för gympan som hon går på. Min pappa är väldigt bra att få precis alla ord som går att låta så ortroligt fula, töntiga och bonniga. Vem mer i detta avlånga land med med två öar på höger sida säger "husmodersgymnastik"? Känner ni någon så är jag intresserad av att få veta.

Nu är klockan bara lite över nio men jag är trött och det är pinsamt.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Majken

svar: haha :D jo, är det något jag kommer bli ihågkommenför så är de dedär skorna! kram

2008-03-06 @ 21:17:33
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Emmy

Haha, vilken rolig benämning för gympan.

Hoppas du har en trevlig dag!

2008-03-07 @ 12:22:53
URL: http://kennelgnistra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0