I en annan del av Köping.

     Datum: 2008-03-09 Kl: 20:51:25
Min mamma verkar vara helt galen i det programet. Hon brukar börja redan på dagen att säga att det är "I en annan del av Köping" ikväll. Sen nu vid lite över åtta så knackade hon på hos både mig och min bror och sa att det var "I en annan del av Köping" ikväll. Sen några minuter efter att det hade börjat så ropar hon först till mig och undrade om jag kollade. Sen gjorde hon så med resten av den övriga familjen så ingen kunde gå ovetandes om att det är "I en annan del av Köping" på tv nu. Men det är nästan så att jag förstår henne. Det är ett av dom roligaste tv-programmen som går på tv nu för tiden. Jag är avundsjuk på Madde i min klass som bor i Köping egentligen, hon kan ju stöta på Tobbe lite överallt. För han är verkligen den roligaste jag vet. Det är så att jag ligger ner av skratt när han säger något. Hoppas dom aldrig slutar sända det ! ;D

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0