Jag är uppe.

     Datum: 2008-03-01 Kl: 10:54:02
Igår var då sista dagen med Alvida, sorgligt men sant. Så nu framöver blir det bara vanliga tråkveckor i skolan då man faktiskt måste göra någonting på lektionerna. Vår engelska lärare sa att vi skulle ha ett till projekt med dom som hette "Let's dance," dom tre sista veckorna innan vi slutar skolan. Jag är lite orolig över namnet på det där projektet, ska vi dansa eller vad är det som ska hända? Mina danskunskaper är nämligen inte så stora men jag lämnar det projektet nu för ett tag.

Idag vaknade jag 09.18 av att det lät som om min pappa höll på att avlida i tuberkulos eller något i den stilen. Han hostade på och verkade inte tänka på att det faktsikt fanns folk som sov i det här huset. Så klockan 10.00 hade jag fortfarande inte somnat om så jag bestämde mig onaturligt nog för att stiga upp. Så här är jag, aningens trött men uppe klockan 10.52. Så vad händer i dag mina vänner?

God morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0