Jag gör tvärtemot.

     Datum: 2008-03-05 Kl: 16:14:53
Idag har vi inte heller gjort något speciellt i skolan. Jag lever verkligen ett jobbigt liv när det gäller skolan, någon som är avundsjuk? Vi var på en föreläsning om datorspelsberoende/datormissbruk och mobbing via internet. Jag kände mig träffad på ganska många punkter förutom det som handlade om mobbing då. Jag fick en liten kick av det han sa och tänkte att jag skulle styra upp det här med datorn i mitt liv. Men likt förbannat så gör jag tvärtemot och går hem och sätter mig framför datorn. Jag har sover faktiskt med båda mina datorer i sängen. Det är inte acceptabelt. Men jag trivs med att ha dom där och dom är faktiskt avstängda. Men jag sover med fler saker än bara mina datorer. Inatt delade jag säng med mina datorer då, två täcken, fyra kuddar, en nalle, ett nattline och ett par pyjamasbyxor (som inte satt på mig), en handkräm, en tv-dosa, en telefon och en mobilsladd. Vi gillar varandra alla här i min säng ;D

Nu ska jag be att min mamma skjutsar mig till Amanda för det är ju vansinnigt kallt ute. Jag hade tänkt att gå men det var innan solen försvann. Jag vet, jag känner också att mitt nya liv redan slår tillbaka, men jag tar upp det i morgon istället. 

Hej då solstrålar som verkar gömma sig bakom molnen !

image105
Jag ska till henne ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh, han som hade den föreläsningen? va han roliga att höra på och va själv en f.d wow-spelare?:O
för han har varit på vår skola också;)

2008-03-05 @ 17:15:04
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0