Jag har jobbat mina vänner !

     Datum: 2008-03-25 Kl: 20:41:19
Jo, jag säger ju det, jag har jobbat idag och jag ska jobbe veckan ut. Det är första gången jag jobbar i hela mitt om ett halvår 17-åriga liv. Resumeringen av det är: Det var as tråkigt ! Jag har tre dagar kvar och det känns som om jag aldrig kommer klara mig ur det här helskinnad. Nej, jag vet. Jag har det inte sämre än alla andra skitungar på sina jobb och att det är jag som har varit bortskämd som inte jobbat ett skvatt förrens idag i hela mitt liv. Jag känner att verkligheten har sprungit ifatt mig idag, men jag borde inte vara förvånad? Jag har alltid vetat att jag inte kan springa.

Nu ska jag tillbaka till mitt drömliv för en stund - Gossip Girl <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, det har inte jag heller gjort. Har aldrig jobbat i hela mitt liv!

2008-03-25 @ 21:32:13
URL: http://whatidadoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0