Jag vill åka hem.

     Datum: 2008-03-04 Kl: 14:28:49
Sitter på svenskalektionen nu och känner att jag vill åka hem. Vem vill liksom inte det? Men det är bara 40 minuter kvar, det klarar jag.
Det roliga nu är att när jag nu sitter här och bloggar så tror min lärare att jag sitter och skriver på uppgiften hon gav mig. Men nej, det gör jag inte för den är jag redan färdig med. Vi sitter alla här vid våra datorer och nördar oss. Eller alla och alla. Jag har 3 stycken filurer i min klass som skolkar denna lektionen. En av dom tre trodde jag hade hjärna men tydligen inte idag. Dom gick nämligen och frågade läraren om dom fick skolka. Det fick dom naturligtvis inte men det gjorde dom ändå. Så en fråga till er, varför frågade ni då? Det tåls att kluras på det. Dom skulle för övrigt till Växjö och shoppa.

Förövrigt så har jag & Sofia varit och hämtat hissnycklen, så nu flyger vi upp och ner som levande sköldpaddor i hissen. Självklart måste hissnyckeln uttnyttjas nu när man har möjlighet.

Om 30 minuter åker jag hiss ner för att sedan gå på bussen ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den ska till och med överanvändas! xD

2008-03-04 @ 17:07:33
URL: http://holmiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0