Jobbar och sliter.

     Datum: 2008-03-27 Kl: 19:16:55
Har jobbat hela dagen som vanligt. Kom hem och käkade lite av tårtan som jag fick av Amanda & Hanna igår. Det var min "födelsedagstårta" som jag fick ca 5 månader för sent men det är sådana vi är. VI har aldrig varit på pang på rödbetan när det gäller firande av födelsedagar.

Nu kommer snart Hang & Sara, jag har inte vatt med dom på år och dar. Hur kunde det hända? Amanda kommer nog förbi en stund med. Fråga mig inte vad vi ska göra för Hang sa att hon inte ville äta och det är det ända vi gör vanligtvis när vi är. Men vi får väll hitta på något.

Imorgon är sista dagen på jobbet och jag jobbar kanske till 1 bara. Wiiie !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mickan du har jobbat 3 dagar. Tänk på att du ska jobba i ca 45 år innan du går i pension xD

2008-03-27 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0