Kan någon blokera Tradera ?

     Datum: 2008-03-18 Kl: 21:48:25
Tradera har nog blomstrat upp rikligt på sistonde. Pappa har börjat lägga bud på allt han ser, eller han skrämmer oss med det i alla fall. Han sa nyss att han hade lagt ett bud på 25 kronor för 130 diskborstar. Det reagerade min mamma på och hoppades att han skojjade och det gjorde han tack och lov med. Sen började vi prata mer om det här och det visade sig att det hade spårat ur totalt. Pappa har tydligen lagt ett bud på 8 stycken laserpekare. Det finurliga med dessa var att dom hade 52 olika figurer att byta till. Jag trodde att det var det mest värdelösa jag skulle få höra idag men där hade jag fel. Han fortsatte att berätta att han hade tänkt att lägga ett bud på 500 par simglasögon. Och nej, jag skojar inte, han var allvarlig på det stadiet. Men i sista sekund hade han tydligen ändrat sig men nu ångrar han sig så fruktansvärt. Hans idé med simmglasinköpet var att jag och min bror kunde ha som sommarjobb att stå på torget och sälja dom alternativt att vi skulle ge bort dom till folk som cyklade fort eller åkte moped eller motorcykel så att dom inte skulle få flugor i ögonen. Jag tackar dom högre makterna för att detta spektakel ställdes in i sista sekund.

Nu ska jag sova och drömma madrömmar om att paket från Tradera invaderar vårt hus likt breven från Hogwarts i Harry Potter. Godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe ja, men det är ju tur att man kan bli glad för så lite ;D

2008-03-19 @ 08:34:27
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0