Kvällen hos Jocke.

     Datum: 2008-03-09 Kl: 11:13:10
Gårdagen och kvällen spenderades hemma hos Joakim. Vi kollade lite på melodifestivalen och några av oss sov lite. Sen gick alla killarna upp för att äta och bad mig stanna där nere för ingen ville ha mig där uppe. Det tackar man för. Men jag hade Hanna i telefonen som sällskap. Men sen gick jag upp i alla fall och sen hörde vi något som trillade där nere i källaren. Så dom gick ner med kniv och sopborste och skulle kolla vad det var men dom hittade inget, så antagligen var det ett spöke. Sen fick dom ett ryck och släkte ner hela huset och jagade varandra med köksknivar så vi ska vara glada för att vi alla är i livet. Sen fick jag också lite manikyr av Marcus. Sen kollade vi på film och dom började fråga varandra "Skulle du göra "det här" för en miljon?". Det var så jävla äckliga saker så jag vill inte äns tänka på det, men det var sex och familjermedlemmar inblandat i det så ni kan ju tänka själva vad det blir av det. Men bara så ni vet så skulle August hellre slå ihjäl sin lillasyster än sin hund för 100 000 kr och Jocke skulle göra vad som helst utom att dö för en miljard. Så det är vad ni måste ge honom för att få honom att göra det ni vill. Sen kollade vi lite på något om krokodiler och vid kvart i 2 kom min mamma så snällt och hämtade mig. Jag blev erbjuden att sova hos grabsen men jag tackade nej för jag skulle ändå bara fått sova på den sämsta platsen.

image113 image114
Jocke & Mattias sover och "Mackans Manikyr" ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0