Mina grannar har inte alla hästar hemma.

     Datum: 2008-03-16 Kl: 21:51:58
Mina grannar är ju helt otroliga. Dom skulle dagen till ära hugga ner sitt träd och dom använde lite ovanliga metoder. Föst sågade dom av det mesta av trädet förutom lite av toppen som dom hade sparat för att använda en annan metod på. Här skulle nämligen frugan i familjen hålla i ett snöre som han hade bundit fast runt toppen. Dum som hon var, lindade hon snöret runt sig själv så att om hon skulle dra så  skulle trädet falla i hennes riktning. Sen medan han sågade av toppen så skulle hon i alla fall dra i trädtoppen samtidigt och hon lyckades missa med att få den över sig med en decimeter båda gångerna. Sen var i alla fall trädtoppen av och nu återstod bara stammen. Vanligt folk hade antagligen sågat av så att det bara blev en liten stubbe kvar, men inte mina grannar. Nej, nej. Dom backar fram bilen och knyter fast en bogseringslina i både trädet och bilen och ska sen på något sett dra bort stammen med hästkrafter. Hur detta slutade han jag tyvärr inte se för jag var tvungen att åka till sporthallen. Men det var en rolig syn att se. Så rolig att min pappa var tvungen att ringa till våra andra grannar och be dom smyg kolla med ;D

Jag sitter och kollar på "Hide and Seek" nu. Dakota Fanning är den bästa barnskåderspelerskan jag någonsin sett. Jag älskar henne !

image134

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka grannar ? ;D

2008-03-17 @ 10:31:41
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0