Pluggfight

     Datum: 2008-03-17 Kl: 19:42:10
Har pluggat lite idag. Jag har tyvärr fortfarande prov på torsdag och behöver verkligen ha bra på det eftersom jag hade något i stil med IG på det förra om jag fattade det rätt. Men jag var inte ensam om det så det var skönt. Så jag har en liten fight med mig själv och den går ut på att jag ska ligga på samma nivå som Olivia när det gäller pluggandet. För varje gång jag har tagit mig friheten att göra något annat så heter hon på msn "Olivia - pluggar". Och då har jag inte mage till att sitta här och vara sämre. Eller jo, det är precis det jag har. Men jag har bestämt mig att jag ska ta mig i kragen och plugga precis lika mycket som Olivia nu. Mitt mål är att få bättre än henne på provet.

Jag fick för övrigt min vinst idag, skjortan. Så ska lägga in lite bilder på den sen och länka lite och så :) Men nu ska jag ner och kolla om vi har någon fräsch apelsin för idag är jag hälften nyttig och hälften onyttig. Jag har ju simmat idag och så ska jag äta frukt nu. Men sen har jag ju också fikat två gånger idag och ätit våfflor men det jämnar ju ut sig.

Nej, nu sviker jag mitt och pappas lan. För vi sitter nämligen båda två i soffan med var sin laptop i knät och är okontaktbara. Pappa lyssnar på "Oh Father "? Lan var det här !

Kommentarer
Postat av: Hang

nej! xD vi hade inte debatt xD jag stod där framme som ett jävla fån, tur att vi bara va typ 9 st i klassen xD

2008-03-17 @ 20:28:41
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0