Roliga händelser.

     Datum: 2008-03-07 Kl: 18:38:35
Nu har jag inget bättre för mig för jag sitter bara och väntar på att maten ska bli färdig så då tänkte jag att jag skulle roa er lite. Jag tänkte berätta om lite roliga saker som hänt i veckan som åtminstonde jag har skrattat åt ;D

Mitt första offer är Linn.

Vi satt i skolan och skulle svara på en massa frågor som våra lärare ställde. Då inser Linn att vi inte har fattat riktigt rätt och säger till lärarna: - Vi har nog uppmissfattat frågan lite! Ja du Linn. Missuppfattat hade klingat aningens bättre men det gav mig mer magmsukler när du sa så Linnsan (:

Sen så satt vi och skulle bygga upp en salong i kartong och så frågar våran lärare om vi bara ska klippa i salongen, alltså att vi inte ska ha t.ex. hudvård eller något sådant i den också. Då svarar Linn: Neh, vi ska klistra också! Då menar hon attt vi ska klistra i när vi bygger ihop salongen för hon fattade inte riktigt att vår lärare undrade vad vi skulle göra i den. Linn är bäst ! (:

image107

Mitt andra offer är Olivia.

Vi skulle blanda till sådana juciepaket där man ska ta all juice och sen fyra delar vatten. Det skulle Olivia fixa och sen kom hon och visade mig sin kanna och frågade mig om det räkte så. Vad ser jag i denna kanna? Jo, det ligger ca två centimeter lite skvalpig juice på botten och Oliva har då redan blandat ut den. Ibland är hon lite knaskalas (:

image108

Bara för att jag blev abruten nu av ett telefonsamtal så kommer jag inte på några mer roliga händelser fast jag hade en massa i hjärnan innan. Dom är som bortblåsta. Men har ni tur så kommer jag på det en annan dag ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0