Ruttna söndag är nog mer ruttna jag.

     Datum: 2008-03-16 Kl: 13:51:20
Jag tycker som vanligt att denna söndag är rutten och tråkig men idag kan det nog kanske vara jag som är det ruttna här. För vädret är fint för solen lyser och det är handboll i eftermiddag så det finns faktiskt något att göra för ovanlighetens skull. Men här sitter jag och tjurar för att vi fick äcklig stek till middag och för att jag måste plugga på prov någon gång idag. Sen så kommer det inte vara något avsnitt av "I en annan del av Köping" ikväll för det har varit säsongsavlutning för det. Jag som hade behövet lite av härliga Tobbe idag. Men det kommer i alla fall tre ny avsnitt av Andra Avenyn och det är väll det bästa med att det är söndag idag.

Mitt rum ser ut som ett helvete och jag bor på ett litet moln där det inte finns ett skit att stiga upp för på en söndag.
För "moln", det är vad jag ska börja kalla det här stället jag bor på. För jag har inget bra ord att kalla stället där jag bor. För jag tycker då rakt inte att jag bor i en "by" och jag bor definitivt inte i en "stad". "Samhälle" är kanske det jag bor i men det klingar inte bra i mina öron. Så hedan efter bor jag på ett moln. I dag är det grått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0