Sorgen är stor här i huset idag.

     Datum: 2008-03-19 Kl: 21:52:32
Det är sorg här i huset idag. Pappa och Jonas förlorade kampen om dom åtta laserpekarna. Så min lillebror är väldigt lessen nu, särskilt när dom förlorade med bara 5 kronor. Men pappa sitter fortfarande och funderar på att lägga ett bud på dom där 500 par simglasögonen i alla fall.

Jag har varit på möte idag, visst låter det klashigt ? Detta möte tillkom genom att Jocke hade kallat in till krismöte igår inför påskafton. Vi som var med på detta möte var jag, Jocke, Amanda & Fidde. Mötet gick mycket bra och Jocke gjorde en fin lista över vilka som skulle komma, vilka som skulle äta och skickade sedan ut riksmeddelanden till allt folk från min mobil för att få ett säkert svar. Eftersom han tycker att han själv får sms för sällan så bad han dom att svara till hans mobil. Sen förde han så vackert statistik över detta. När jag kom hem så kom jag på att vi hade glömt att bestämma vad vi skulle äta, det var ju det vi åkte på mötet för. VI är helt enkelt inte så vana att gå på möten vi som bor här på molnet. Annat är det ju med folk som kommer från storstan ;D

Jag har för övrigt varit duktig idag och städat mitt rum fast mina ljumskar har varit värre en det värsta. Jag kan knapp gå så det är ju tur att en annan åker hiss i skolan nu för tiden.

Jag har inte pluggat mycket idag inför provet som är imorgon så det hoppas jag att ingen annan i Sagofén gör heller. Nu ska jag sova. God natt !

image141
Jocke "Tha Owner" som han kallar sig själv ;D

Kommentarer
Postat av: Jake!

"Det är sorg här i huset idag. Pappa och Jonas förlorade kampen om dom åtta laserpekarna. Så min lillebror är väldigt lessen nu, särskilt när dom förlorade med bara 5 kronor. Men pappa sitter fortfarande och funderar på att lägga ett bud på dom där 500 par simglasögonen i alla fall." hahhhahahahahahahhah wtf?! din blogg tröttnar man aldrig på

2008-03-20 @ 00:39:36
URL: http://jakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0