SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN.

     Datum: 2008-03-07 Kl: 19:12:09
Waris Dirie är spårlöst försvunnen och jag tror inte mina öron! Det är hon som har skrivit "En blomma i Afrikas öken" och jag har för sjutton läst den boken. Jag har alltid gillar henne och nu är hon borta! Hon är en av dom som verkligen var värd att få vara supermodell. Eftersom hon jobbar med FN om könsstympning så kan det finnas en risk att det hänt henne något eftersom en annan modell som också jobbar mot könsstympning hittats död i en flod i Paris. Men dom vet inte om hon ramlat i floden eller blivit knuffad. Men jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka för jag gillar som sagt henne!

image109
Ta henne tillbaka ! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0