Städa.

     Datum: 2008-03-13 Kl: 17:33:46
Guuud, imorgon kommer det massa folk till mig och jag måste verkligen börja städa nu. Det kommer bli så pinsamt när alla kommer se min familj. Dom vet inte vad som väntar sig, vi är en salig blandning. Sen har jag visst lovat att bränna ut filmer till Deborah så det måste jag ta tag i med. Eftersom min andra dator är seg som tuggummi så kommder det ta hela kvällen.

Jag hörde talas om att Hanna kommer till stan idag och att Gert är hemma också. Kanske blir det lite patrullering då, kan tänkas ? (:

I skolan anmälde jag mig och ganska många till, till Gert Fylkings "Christer till Belgrad" kampanj. Så nu är vi med och tävlar om fin fina priser. Vi skrev in en slogan också som jag tror vi kommer vinna biljetter till Tyrol på ;D

Nu ska jag äta, sen väntas städning tyvärr.

image133

Kommentarer
Postat av: Jake!

tackar tackar! ser fram emot att höra om mycket hyss från dig och din far hahaha

2008-03-13 @ 18:38:12
URL: http://jakey.blogg.se
Postat av: hanna

Det där med att jag ska komma idag och att gert också ska komma idag har du minsann drömt :p
Det va tal om att jag skulle komma idag.. men pappa skulle åka redan klockan sju idag på morogn så det blidddde inget ;D I'm coming tomorrow. Btw, jag & putte vill hälsa på dina polare få vi det (A)?

2008-03-13 @ 18:59:20
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha , din rap majja (:
- jag känner en viss saknad av någon person som jag tkr om /:

2008-03-13 @ 19:29:24
Postat av: paulina

haha din rap majja (:
- jag känner en viss saknad av någon person som jag tkr om /:

2008-03-13 @ 19:30:06
URL: http://aneverendingday.blogg.se
Postat av: Gert

Jag kommer imorgon :) Och att vi ska patrulera, jag viger hela Lördagen till patrulering, förutom mellan 20-22 då är det ju melodifestivalen ;D haha. Seeeeee yoooooou on work! På Anderstorps osäkra gator ;D (som vi ska göra säkra)

2008-03-13 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0