Trevligt värre.

     Datum: 2008-03-04 Kl: 11:10:59
Jag har det trevligt värre här på materialkunskapslektionen idag. Rebecca ligger över sin dator här jämte mig och tycker synd om sig själv och säger att det känns som att hon kommer spy hela tiden. Hon säger att hon kommer dö också. Det var min trevliga vänstersida. På min högersida har jag Sofia med nyopererat knä som sitter och förklarar att det känns som att hon har en swimmingpool i sitt knä eftersom det är så fullt med vätska. Det är också mycket mysigt att lyssna på.
Hälften av min klass är ute i en buss och kollar på kammar och borstar. Undra om dom införskaffar sig något?

Igår tjurade jag ihop totalt. Min bror tog min plats i soffan som jag skulle ha och det var droppen. Så jag ställde mig framför tvn och skrek lite för att visa att det han gjorde inte var okej. (Jag är väldigt omogen, jag vet.) Men då kommer han med kommentaren: "Vi har 42 tumms tv så du är inte tillräckligt tjock! Jag ser mer en hälften." Det är det negativa med att utveckligen inom tv-apparater går framåt. Men jag har nog hällre våran 42 tumms tv än en liten svartvit burk som jag har kroppbyggnad till att täcka.

Nu är det snart mat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0