Vad är det för fel?

     Datum: 2008-03-10 Kl: 08:17:17
Jag har tydligen slutat att sova. Eftersom jag sov så lite igår så var jag jätte trött när jag skulle sova i går kväll, men somnade jag? Nej, skulle inte tro det. Det var så varmt så det kändes som jag låg på Mallis och sov ungefär. Sen fanns det ingen luft i mitt rum och ändå så har min mamma & pappa betalat dyra pengar för ett ventilationssytem till mig att ha i mitt rum. Men det var antagligen ur funktion för jag var ju helt svimfärdig så det var tur att jag redan låg ner. Sen när jag vaknade idag så var jag så trött men ändå pigg. Så nu är jag helt utmattad i kroppen. När jag skulle sminka mig så orkade jag knappt lyfta min arm till ögat och så skakade den med. Vad är det för fel på mig? Jag blir vansinning, jag behöver ju sova. Vem är emot mig och gör så här mot mig?

image118
Jag är trött -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0