Vad händer idag?

     Datum: 2008-03-01 Kl: 15:09:31
Jaha, nu har jag duschat, tatt på mig och sminkat mig och är helt färdig. Men vad händer idag nu då? Jag ska väll ringa och kolla om Amanda är hemma för jag kan inte precis räkna med att hon ska ringa. Det slutade hon med för 8 år sen ungefär. Ska vi träffas så är det min uppgift att ringa, så det är väl det jag får göra nu då. Hoppas Gert (alias Amanadas storayster Jonna) har kommit hem från Ulricehamn så att vi kan åka lite bil. För det är ett av mina större nöjen nu när det är sånt här pissväder ute.

Vad ska ni ha för er idag? (:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni kan ta ett kvällsåk till mig här uppe i norrland tack xD

2008-03-01 @ 19:10:19
URL: http://hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0