Våga säga nej till påskris

     Datum: 2008-03-06 Kl: 08:12:41
Idag sjönk mitt humör ganska snabbt när jag upptäckte att det regnade ute. Sen visste jag inte vad jag skulle ta på mig plus att mamma tjatade på mig. Men det var faktiskt riktigt varmt i bussen och det var bra.
Sen undrar jag med var det är för fel på folk i Forsheda? Varför ser jag två hus som redan har satt ut påskris på sina trappor varje dag jag åker förbi? Är det inte flera veckor kvar till påsk? Jag börjar tro att dom går efter grupptryck. VÅGA SÄGA NEJ TILL PÅSKRIS! Någon måtta på dumheterna får det allt vara.

Nu måste jag ta tag och fixa till lite saker med min hönsgård till klass ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAH!
FAN JA! Han är aslik obbe på hålL!! :D

2008-03-06 @ 12:14:01
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se
Postat av: Rebecca.

haha, sa jag inte? Men ska du gå me savvo eller.. Vi är utanför o möter amandis 18.15. haha..
Be there;) Pusss

2008-03-06 @ 13:20:09
URL: http://bexan.blogg.se
Postat av: maria

Höönsgård! haha OJA! Min farmor har plockat ris till dörren idag! ;D

2008-03-06 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0