Våldtäktstanskar?

     Datum: 2008-03-08 Kl: 11:12:08
Kvällen spenderades hos Joakim med en massa folk. Vi kollade på tv, käkade nudlar och hade allmänt kul. Marcus sprang runt som en sate och höll på. Han är något av det roligaste jag vet. Robbin lekte med en sax och råkade klippa sig i hakan så att det började blöda as mycket, hur man nu lyckas med det? Medan jag satt och gosade med kaninen Nasse så snodde Marcus min mobil och skickade ut en massa sms till en massa folk och skrev att det var från mig. Det var det inte kan jag intyga. Så jag ber om ursäkt för att hans hjärna ballade ur och störde er på er fredagkväll.

image110
Marcus & Robbin är koola ;D

Jag fick hem från Jocke ikväll bara för att min bror hade tatt bilen och mamma inte ville ta hans. Det tackar jag inte för, men Hung & Fidde skulle med hem så slapp gå själv. Hela vägen hem snackade dom om vad dom skulle göra om det skulle komma två gubbar med baseballträ efter oss. Dom kom fram till att springa rakt in i en skog och klättra upp i en gran skulle vara det bästa alternativet. Sen började dom fråga mig om jag skulle göra motsånd om jag blev våldtagen? Tro fasen det! Sen började dom övertyga mig om att jag inte skulle kunna ha en chans ifall dom skulle våldta mig. Fidde bara: Tänk om vi skulle våldta dig här och nu? Tänk om säger jag då! Dom sa att dom bara skulle slå ner mig och sen rabblade dom upp precis vem som skulle hålla i mig vart. Nästan lite som om dom hade tänkt på det här innan och hade gjort upp en plan. Det skrämmer mig att mina kompisar går runt och har våldtäktstankar om mig. Eller är det normalt för killar i den här åldern?

image111 image112
Min kineskompis och den här killen skrämmer mig nu ;D

Ovåldtagen och trött så ska jag snart sova.
Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0