Vart är all min tid ?

     Datum: 2008-03-16 Kl: 13:01:29
Jag har verkligen inte haft en ledig stund denna helgen, så det har tyvärr inte blivit så mycket uppdaterande. Men here we go ...

I går runt 12 skulle vi komma till parken och fixa en del frisyrer på några modeller som skulle gå på modevisningen. Det gick väll helt okej, vi hade ju inte så mycket saker så det fick bli som det blev. Men jag blev rätt nöjd men dom två frisyrerna jag gjorde, sen är det en annan sak om modellerna blev nöjda. Men vi går bara första året, så vi är inte toppklass än. Men det kommer sakta men säkert.

Medan vi väntade på att Velvet skulle sjunga så kollade jag lite på handboll, sen gick jag & Hanna och åt på en pizzeria. Det är lite mer vi liksom. Sen gick vi tillbaka till mässan och tog två platser längst fram, jag vill ju kunna se bra när mina två mästerverk till frisyrer skulle visas upp. Neeh, men modeviningen är det roligaste på mässan och eftersom Amanda skulle gå så var det ju tvunget att man satt på front row. Velvet sjöng två låtar, sen var det i alla fall dags för modevisningen. Mina frisyrer skötte sig bra och Amanda var duktig. Modell nästa på henne. Jag känner att mitt liv hade gärna fått se ut så där i framtiden. Jag har gjort frisyerna på modellerna på catwalken och har därför alltid en reserverad VIP-plats på "front row" och Amanda är en av modellerna. Det är där vi passar bäst, jag på front row och hon på catwalken.

Senare på kvällen blev det melodifestivalen hemma hos Amanda. Fy farao vad arga vi var i början, vå bråkade över hur vi skulle sitta, om chipsen, Jonna ville inte att datornskulle stå på bordet och det ena med det tredje. Men tillslut så landade även stämningen hos oss och kvällen slutade kanon. Fan vad skönt att Charlotte tog hem det. Jag vet att alla tycker hon ser ut som en botoxad transadrottning, men det skiter jag fullständigt i. Hon sjunger som en gud, är snygg, hade en sjukt bra låt och kommer från Småland. Kan det bli bättre ? Nej. För en gångs skull skickade vi rätt låt.
För att fira denna underbara händelse så åkte vi ett segervarv i bil runt här i vår stora stad. Vi lyssnade på låtar som "För jag vill bli älskad", "Kristina från Duvermåla" och "Om du vill bli min fru"och sjöng som idioter. Sen avslutades kvällen hemma hos Joakim med det vanliga gamla packet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0