-.- -.- -.-

     Datum: 2008-05-17 Kl: 14:24:24
Vad är det här för rutten helg? Ååh, jag är på gränsen till att bli tjurig hela tiden och jag kan inte hjälpa det. Jag sitter här in my royal bed och lyssnar på "My heart will go on". Märker ni hur illa det är då? Kvart över 2, kunlig säng och halvt påklädd. Det bådar inte gott inför framtiden.

Snart åker i alla fall mamma & pappa till morfar så då finns det ingen risk att vi börjar bråka i alla fall. Eller jo, det gör det. Det kommer sluta med att jag ringer och frågar vad det blir för mat och så kommer jag inte gilla deras svar och så blir jag tjurig.

Jag behöver någon som piggar upp mig idag, men jag vet inte vem. Någon som gör mig glad.

Amanda kommer i alla fall snart så ska vi kolla på GG. Det är det ända som håller mig på bra humör men så fort det är slut så går det utför igen. Men men, vem har dött av att kolla på 18 avsnitt av en serie i stäck? Inte jag...än i alla fall.

image197
A M A N D A .

Kommentarer
Postat av: paulina

Oh ja , du är den nya konstnären som har skapats ! (:

2008-05-18 @ 19:46:14
URL: http://aneverendingday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0