A night at Robbins !

     Datum: 2008-05-04 Kl: 14:16:45
Vi sitter på Robinos rum och har tråkigt medans killarna har väldigt roligt när dom spelar GTA 4. Även fast två av dom bara kollade på så hade dom kul, är det äns möjligt? Amanda var trött men jag & Hanna var lama som idioter!


Tidsfördriv på Robbins rum
Uppladdat av lifeaccordingtomickan




Underhållning på gammaldags vis
Uppladdat av lifeaccordingtomickan

Sen ville Amanda sova i massagestolen så vi gick ner. Hanna lyssnade på mobilsignaler och jag satte mig och började komponera vid pianot. Jag fick fram en alldeles egen as bra låt som jag döpte till "Vaidmans bluse". Den är inte att leka med kan jag lova ! För övrigt så pratar jag som om jag var den töntigaste bäbisen som lever kvar på denna jord på filmen, men det får ni stå ut med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0