Allt blir inte alltid som man har tänkt sig.

     Datum: 2008-05-27 Kl: 18:03:11
Idag gick jag glad i hågen till bussen för jag tänkte att idag kan jag faktiskt sova hela vägen hem, för jag behövde nämligen inte plugga till något. Jag ploppar ner mitt kort, tar upp det och är på väg att traska in i bussen men PAANG! Där stod jag med mosat face i någons rygg. Det var fullt med folk i hela bussen som stod upp så jag fick sitta på den sämsta hårdaste skiten. Vet ni vad anledningen var till detta? Jo, att just idag på min lediga dag, så åker en hel dagisgrupp med bussen. Detta har aldrig hänt tidigare och dom var ju inte lite komplicerade heller. Så dom ca 20 små liven delade jag snor, svett och tårar med hela vägen hem och tro inte att det blev någon sömn för min del. Nej, gud nej. Det blec 60 minuter okomfortabel resa med all världens liv och ljud.

Så nu ska jag kolla på lite mer OTH.
Thank you very much !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0