Blää & Bajs

     Datum: 2008-05-14 Kl: 15:23:47
Idag har det varit ruttet. Jag var så trött idag på morgonen så jag kände för att skita i skolan. Men på något sätt så lyckades jag masa mig upp ur sängen och ner till matbordet. Där var det trötta frukostklubben som hade möte för där satt mamma och var lika trött hon och bara petade i maten. Men sen blev det i alla fall en timmes vilande/sovande i bussen men man sitter inte för skönt. Jag får så satans ont i nacken. Jag har liksom bara lust att ta med mig en kudde och lägg mig längst bak i bussen och sova. Är det någon som skulle ha några problem med det så kan jag hälsa att jag är den enda i bussen som åker i en timme och jag stiger på först så jag har all rätt att välja plats först, även om jag väljer att ta upp fem plaster. Men jag lär nog fortsätta att bara ta upp två platser även fast det andra lockar så in i norden.

Imorgon ska vi till Jönköping med skolan. Så det kommer bli ca 1 timmes buss + 1,5 timmes buss efter varandra för att sen vara i Jönköping några timmar innan det bli 1,5 timmes buss + 1 timmes buss igen. Totalt 5 timmars bussåkande. Världens mest bussåkande människa är nog jag snart om det ska fortsätta så här. Det känns inte som om jag gör annat än att åka buss. Men skiiiit samma.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det blev det.. men jag vet inte om du gillar de. Det blev tre t-shirtar ska jag fota dom och lägga upp? ;p Dom är rätt fula.. men funkar som fulkläder xD

2008-05-14 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0