Dags att sova strax !

     Datum: 2008-05-19 Kl: 21:25:52

Jag har varit helt milda Mathilda makalöst trött dom senaste veckorna och lika så idag så nu ska det bli ändring på det. När datorn dör så ska jag lägga mig, vilket lär vara inom 20 minuter. Pannkaka vad skönt det ska bli at få sova i tid och ingenting kan få mig att sitta uppe längre.

Förövrigt, läser ni Kissie's och hennes kompis Fannys blogg? Eller ska jag säga Kissie's gamla kompis? Jag vet inte vad som har hänt eller vad som är sant men bråk mellan dom två är det. Det är ett av mina roligaste intressen nu, att följa deras bråk. Jag står helt klart på Fanny's sida. Hon verkar bara så kool ! All makt åt Fanny under detta bråk ! ;D

Goodnight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0