Detta ska inte testas igen !

     Datum: 2008-05-07 Kl: 19:51:04
Jag tänkte vara lite feminin nyss och måla mina naglar. Det skulle jag aldrig gjort. Det slutade med att jag råkade smeta nagellack på min touchpad på datorn eller vad det heter, så nu är den helt förstörd. Och under mitt försök att rädda den så fastnade mitt nagellack på pappret så då var det adjöss med det. Acetonet var självklart slut men jag försökte smeta lite på touchpaden men det fanns helt enkelt för lite kvar i burken. Så jag får köpa nytt och försöka rädda om den på nytt. För övrigt så var det något fel på nagellacket för det var ungefär som att smeta på lättmjölk på naglarna. Ska det vara så?

Jag har skrivit om Hang nu med. Det blev cirka en och en halv datasida för det bara flöt på. Jag hoppas hon gillar det och att jag fick med det mesta. I really love Hang Bui <3

image178
The best chines ever ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0