Entertain me.

     Datum: 2008-05-14 Kl: 20:01:44
Underhåll mig någon, jag har as kalas tråkigt. Jag har kollat igenom alla bloggar hundra gånger, bilddagboken är färdigtittad och ingen skriver till mig på msn. Vad gör ni folk? Hur svårt kan det va? Jag kan vara varm, jag kan... Neeh, jag bara skojjar. Sjunga ska jag inte göra för er och det tror jag bestämt att inte Lisa tycker heller. Hon är vad jag har förstått det, inte ett jättestort fan av mina röstresurser. Men det hade nog inte jag heller varit om hon hade sjungt som jag. Men nu har jag ju inget annat val än att släpa runt på min vackra sångröst som jag trots det använder dagligen i en rad sammanhang. Hålla takten kan jag inte för fem öre heller och det går inte att lära mig heller. Jag tror Lisa ofta blir rätt trött på mig och det förstår jag. Men jag gillar Lisa ändå för det mesta för hon har kool stil.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha i know! Jag jag gör det ;p

2008-05-14 @ 21:09:32
Postat av: Hanna

JA HELT FATTIGT DU VET.
Den dagen någon ser mig som snäll och omtänksam tjej den dagen har ju hela världen hamnat fel.
Du och jag är inte sånna xD

2008-05-14 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0