God morgon !

     Datum: 2008-05-03 Kl: 11:29:35
Godmorgon på er köttbullar !

Kvällen spenderades hemma hos Amanda igår. Vi spelade ett kortspel som gick ut på att man skulle slå varandra på händerna om man förlorade. Jag kan säga som så att jag förlorade 2 gånger och fick kanske samanlagt 20 olika slag på min hand och det känns vill jag lova. Den är helt röd, öm och så är den lite blå. Så man ska helst inte röra den idag för då gör det ont.

Men men, vad händer idag? Det är sol ute har jag hunnit se men mamma sa att det var kallt ute. Jag som hade tänkt att sola. Men jag får gå ut och undersöka värmen och se om det är väder nog till att sola. Annars hoppas jag att Paulina ringer sen så att vi kan hitta på något.

Tjoooong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0