Gossip Girl Analys !

     Datum: 2008-05-07 Kl: 20:22:24
image179

Jag & Sofia har analyserat det senaste GG avsnittet hela dagen idag och vi har kommit fram till riktigt smaskiga grejer. Vi har två teorier som är så bra att dom nästan måste vara sanna. Men eftersom ni kanske inte vill veta i för väg så skriver jag inget om det här eller som Sofia säger "Det kan ju bli pinsamt för oss om vi har fel". Men så som vi har analyserat så måste en av våra teorier vara rätt.

Vi har kommit på att man får ut väldigt mycket av att analysera avsnittet så vi har bestämt att vi ska börja på ruta ett. Vi ska alltså analysera alla avsnitt från start så att vi verkligen inte missar någon detalj.

Neh, nu måste jag springa ner och ge Mackidack boken han ska låna av mig !

Kommentarer
Postat av: stina

Heej =) Nu tävlar jag ut 10 nagelack på min blogg. 'Vore skojigt om Du ville vara med =D

Ha en fin dag i solen!

2008-05-08 @ 07:48:09
URL: http://stinaharring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0