Hektisk dag !

     Datum: 2008-05-16 Kl: 16:55:55
Dagen började riktigt hemskt. Jag var as trött och Hanna var inte piggare hon. Jag var så trött så jag sminkade mig på 3 minuter och jag sket i att äta frukost. Väl framme fick vi sitta utanför Expo och vänta i en halvtimme för Anette hade inte kommit. Men sen satte vi igång och jag slingade Hanna och klippte henne. Sen sprang vi snabbt upp på stan och tog en macka och sen var det bara back to work igen. Så jag noppade till Hannas ögonbryn och sen åkte hon hem. Så jag & Olivia tog hand om Lallis som ville snagga sig. Frisyrerna skiftade hjärtligt vill jag lova och Olivia var inte seg på att köra med maskinen. Men tillslut fick Olivia ihop det i allafall.
Sen tog jag mig en an en liten killa på 8 år som skulle klippa sig. Han blev kanonsnygg och sen sprutade jag sprayfärg för fullt hus i huvudet på han och han tyckte själv att han blev skitkool ;D

Nu är jag dödare än dödast men här har ingen tid att vila. Nu ska jag iväg till Hannas syster och klippa henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0