Humörsvägningar á la dente !

     Datum: 2008-05-21 Kl: 21:27:06
Skolan idag gick snabbt som en plätt. Jag tog inte äns av mig jackan eller tog upp min dator och vid kvart i tolv promenixade jag mig ut från skolan och till bussen.
Väl hemma tog jag tag i mitt liv och ringde till mitt sommarjobb och snackade lite. Ni anar inte hur stolt jag är över det, för att ringa sådana samtal är inget jag gör ofta. Glädjen över det vara i ca 10 sekunder, för jag upptäckte att min storebror hade tagit tvn. Det hände liksom inte. Jag blev så rasande så jag skrek mig halvt hesunder hela tiden jag gjorde min mat ( och ja, det kan hända att det kom en liten tår ) men det var endast för att jag var så arg. Men jag vann i alla fall kampen och tvn blev min.
Eftersom jag har varit helt utmattad i två veckor nu så klarade jag av att kolla på tvn i max 2 minuter i sträck innan jag somnade till. Så höll jag på, somnade av och på, i circus 2 timmar. Sen tog jag mig faktiskt i kragen och földe med mamma och handlade en massa blommor.
Sen efter det ...trummvirvel* ... Så pluggade jag ! Inte lite heller. Jag pluggade nog engelska i upp emot två timmar. För en som inte pluggar så ofta så var det en stark insats från min sida.

Jaja, nu är jag i alla fall färdig för att sova. Snäll som jag är idag så har jag ägnat heeeela min kväll åt att bränna ut GG åt Angelica så jag hoppas verkligen hon tackar mig, för det har krånglat och haft sig som vanligt. Fast nej, det behöver hon inte. Idag gör jag det av min godhet.

Jaja, nu är det Laguna Beach som väntar. Tänkte att jag skulle börja kolla på det igen nu när alla andra serier har sommaruppehåll. Jag kollade faktiskt på Laguna Beach när det var aktuellt och gick på tv för typ 2 år sen, så det ska bli kul att kolla igen. Sen tänkte jag börja kolla på The Hills med, eftersom det är fortsättningen med Lauren typ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0