Idrott á la Mickan Pickan & Olivicus !

     Datum: 2008-05-26 Kl: 11:09:48
Idag var det idrott som stod på schemat och det är varken mitt eller Olivias favorit ämne. Så vi startade dagen med att sitta och försöka komma på en rad olika ursäkter till hur vi skulle kunna få en möjlighet att missa lite av gympan. Tyvärr lyckades vi inte utan vi var tvugna att vara med även fast Olivias idé med två flickor i en orange buske var ganska bra.

Men jag tycker faktiskt att det gick ganska bra för oss. Vi klarade kordinationsövningarna galant med bara enstaka problem. Och vilka var inte kungar på frisbee ? Mickan & Olivia ! Sen hade vi någon lek och med Olivias smarta hjärna så lyckades vi komma i samma lag. Självklart vann vårt lag för kan man göra något annat när man har MickanPickan & Olivicus i spetsen? Skulle inte tro det nej.

Nu väntar jag på att min kära kompanjon ska komma tillbaka från sin uppfräschning. Olivicus, du har 9 minuter kvar på dig innan jag går !

Sen vill jag göra en efterlysning också! Vart är vår allas Linn - Lindsay - LinnsiLee - Linus - Luuuus ? Vart håller du hus Linus ? (:

Nu kom Olivicus !
Tack & Hej !

Kommentarer
Postat av: linusXD

fan ja kunde ju inte gå till skolan utan datasladden hahahah så jag tog lite semesterXD erkänn att ja va litää skanad där på kanten uuhuhu;))

2008-05-27 @ 11:18:05
Postat av: olivia

haha, shit vad jag minns den här dagen väl! man kanske skulle börja träna frisbee? ;b

2008-11-17 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0