Jag vill åka hem.

     Datum: 2008-05-27 Kl: 14:29:02
Klockan är 14.23 och jag vill åka hem. Någon mer som tycker det känns aktuellt ?
Vi blev klara med uppgiften i Materialkunskap idag i alla fall och med lite tur så får jag MVG i den kursen.
Känn på den ni !

Vi har svenska i 3 timmar och det jag har gjort är att jag har skrivit färdigt min halvfärdiga bokrecension. Jag har en massa mer att göra i dom andra ämnerna men jag blir störd av människor som vill att jag ska plocka upp rymdraketer under dörrar.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och gå hälsopomenaden med Emmicus ! (:

image199

Kommentarer
Postat av: sanna

Nu är det snart slut på min tävling om diesel byxorna

vill du vara med så passa på nu :)

ha en bra dag

2008-05-27 @ 14:29:32
URL: http://sannassanna.blogg.se
Postat av: Emma

Så Jävla het bild. NOOOT

2008-05-27 @ 14:52:32
URL: http://silverfargadpolkagris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0