Lillebror

     Datum: 2008-05-24 Kl: 11:43:18
Min lillebror har kommit in i någon konstig period.

När jag var ute och rastade honom så sa han: "Mickan, har du vatt uppe och kollat på den nya vägen där borta? Det ligger fullt med sprängladdningar överallt där så det är avspärrat där". - Jo men tack du lillebror, nu känns det verkligen säkert att vistas här xD
Sen så skulle Jimmy skjussa mig till Jocke och skrek Jonas till mamma: Vi sticker nu ! Jag: Det där lät konstigt. Det lät typ som om vi skulle umgås tillsammans ! :S xD Haha Sen när vi hade kommit ut i bilen så sa jag: Asså det luktar så mycket killparfym i den här bilen fast det är ju typ det godaste som finns. Då svarar Jonas: Aa precis, det luktar så fräscht !

Whaataa ? Han lät aningens som en bög där .

Sen så vill jag bara tacka Fredrik för att han skjutsade hem mig från Jocke igår i en hejdundrandes fart på sin cykel !

Kommentarer
Postat av: Hang

Michaela, var du ute och RASTADE din lillebror? :O

2008-05-24 @ 18:50:48
URL: http://hang.blogg.se
Postat av: Hang

Michaela, var du ute och RASTADE din lillebror? :O

2008-05-24 @ 18:51:09
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0