Makeover & Pundare

     Datum: 2008-05-10 Kl: 11:09:41
Vi hade makeover idag i skolan och det gick väll sådär. Allt gick bra med min modell i början, förpigmentering och toning. Men sen när slingorna kom i så vet jag inte vad som gick fel. Dom blev i alla fall gukd/gula upptill, sen var mittenpartiet oranget och sen gul/guldiga toppar. Så vi blev inte så värst nöjda så vi fick tona över det igen. Så i slutänden blev det inte så mycket makeover ändå. Från början var hon brunhårig med en en ljus effekt. Nu är hon enbart brunhårig. Men men, jag vet som sagt inte vad som gick fel men det blir nog bättre nästa gång.

Kvällen slutade med att vi kollade lite på fotboll, Talang, sen kom Pau & Jocke & Co så var vi ute lite. Jag cyklade hem ganska snabbt ändå för det hände inget kul, förutom att vi kollade på slagsmål. Väl hemma låg jag & Jimmy i soffan och kollade på knarkare och pundare. Ett mycket trevligt slut på dagen ;D

Nu ska jag kolla på Englas begravning. Stackars söta unge.

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Hur ska det bli med mig?;) haha

2008-05-14 @ 13:43:56
URL: http://bexan.blogg.se
Postat av: Rebecca.

Hur ska det bli med mig?;) haha

2008-05-14 @ 13:44:12
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0