Morgonunderhållning !

     Datum: 2008-05-29 Kl: 08:28:33
Idag kom jag på en ny morgonsunderhållning. Den går ut på att jag & Sofia ska skriva olika meningar på datorn samtidigt som vi blundar. Dett är mästaren Linn som kommer på meningarna vi ska skriva. Här följer några av meningarna vi skrev:

Hej haf heter Kubb = Hej jag heter Linn

Linn sevebssin ör vöäst = Linn Svensson är bäst

Imorfonh har vvi egen hprvård = Imorgon har vi egen hårvård

SnART KOMMER anGEÖLIDA OCH Olivia = Snart kommer Angelica och Olivia

Lin har etyt ktånköigt linnr oå dif ifasg = Linn har ett krångligt linne på sig.

Det är spö uite och nu kan vi syela fett = Det är sol ute och nu kan vi steka fett.

Klicka gä r dör att hönta ut din vinst = Klicka här för att hämta ut din vinst.

Ganska duktig var jag på att skriva och blunda i all fall ;D

Kommentarer
Postat av: Hang

Taack ;D

2008-05-29 @ 15:37:33
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0