Pancakes & Sun

     Datum: 2008-05-10 Kl: 12:20:21
Nu är jag ordentlig och gör en riktigt pannkaksfrukost. Jag tänkte skriva att det är inte ofta det händer men så kom jag på att det händer ju faktiskt rätt ofta. Så här står jag nu och steker pannkakor på rullande band som jag sedan ska ta med mig ut i solen. För idag ska här solas !

Grattis bror på födelsedagen ! 19 år idag ! Jag vet att du läser min blogg därför skriver jag det här ! ;D

Och där brände jag första pannkakan. SATAN !

Adjökens så länge, jag måste iväg och rädda dom pannkakor jag har kvar !

Kommentarer
Postat av: Anonym

får jag mina bilder i år eller??? :P

2008-05-11 @ 19:33:14
URL: http://sannavb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0