Pianofrälst

     Datum: 2008-05-12 Kl: 22:20:39
Jag vet inte vad som har hänt eller vart världen är på väg, men pinsamt är det. Jag har blivit totalt pianofrälst. Jag har börjat springa inne hos grannen efter noter. Vad tror jag själv? Jag kan inte äns läsa noter. På min fritid är jag inte som vanligt folk i min ålder och lyssnar på vanlig musik. Nej, nej, jag sätter mig och lyssnar på olika låtar som folk spelar på piano på youtube. Men jag lärde mig faktsikt att spela "Mama Mia" med båda händerna igår och lite ur "Skönheten & Odjuret". Det går som ett rinnande vattenfall och noterna bara trillar ner i huvudet på mig.

Jag fick ett önskemål här av Olivia att hon vill se mig dansa breakdance på uppvisning. Som det känns nu kan jag säga att det känns inte precis aktuellt. Om det inte hade varit för att jag efter uppvisningen i så fall skulle behövt ta mitt liv så hade jag gjort det för Olivias skull. Men eftersom jag inte äns är 17 år fyllda än så skulle det vara trivsamt att ha några fler dagar kvar i livet.

Idag har jag smäckt i mig två tårtbitar och med det säger jag godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0