Playstation & Tv - dosor

     Datum: 2008-05-26 Kl: 20:43:52
Idag har jag ägnat 2 timmar åt att spela playstation. Det är en mycket trevlig sysselsättning som jag gör aldelles för sällan. I början var jag på riktigt bra humör men sen gick det utför. Ju svårare nivå jag kom upp på, ju mer gick det utför för mitt betende. Jag började sakta men säkert att skrika, slå, fräsa och bita på inredningen runt omkring mig. Detta var ändå ett lindrigt betende eftersom jag hade förutspått det värsta och faktiskt satt på mig hörlurar med lugnande musik.

Sen så har jag ett litet problem också. Förra veckan ägde jag en tv-dosa. Denna veckan äger jag ingen tv-dosa längre. Den är spritt språngande borta. Jag funderar på om jag har sovit bort den. Jag tror jag kör på den teorin ett tag till för jag orkar inte leta reda på den. Någon gång kommer väll den dagen då jag har kraft nog att leta upp den. Jag längtar redan efter den dagen.

Det finns en räkmacka som utnyttjar andras kunskaper. Det är inte snällt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha tydligen! det hetrosexuella släktet börjar sakta men säkert dö ut tror jag xD

2008-05-26 @ 21:16:58
URL: http://holmiss.blogg.se
Postat av: Hanna

KLART VI ÄR!

2008-05-26 @ 22:48:35
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0