Plötsligt faller alla bitar på plats !

     Datum: 2008-05-07 Kl: 08:16:20
Jag var helt i exstas igår efter att jag hade sett Gossip Girl. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men så kommer min bror in och undrar varför jag är helt störd och så berättar jag varför. Då kommer han med den mest självklara förklaring till vem hon har dödat. Och min bror kollar inte ens på GG, ändå så fattade han det. Jag kände mig totalt dum i huvudet men det är ju inte säkert att det är så som han sa. Men alla bitar faller på plats om det är det. Ååh, spoilern från 17 avsnittet får mig att vilja dö. Jag kan inte vänta så länge ! Jag vill veta vad som händer med Serena !

Ge mig tisdag !

Kommentarer
Postat av: Soha

Aha, okej, tack :) Ska nog börja ladda ner^^

2008-05-07 @ 08:52:10
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Soha

Okej :) Vad bra!

2008-05-07 @ 17:25:01
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0