Poängjakt

     Datum: 2008-05-05 Kl: 11:53:05
Vi hade "poängjakt" på idrotten idag. Det var ganska kul vissa stunder faktiskt. Ett av momenten var att man skulle fästa en post-it lapp så högt upp på en flaggstång som möjligt. Mitt lag kom faktiskt två på det. Vi använde oss av en metod som gick ut på att vi görst hade ett bord intill flaggstången. Sen satte vi en barstol på bordet som sedan Emma ställde sig på. Sen ställde jag mig på Emmas axlar och sträckte mig väldans lång men vi kom ändå bara två. Men laget som vann hade använt sig av en lång kvast att sätta upp sin lapp med. Så vi var nästan bäst tycker jag.

Nu ska jag strax ha engelska som jag ska gå inför, för jag ska bli proffs på engelska. Hade jag tänkt mig i alla fall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0