Säsongsavslutning för allting !

     Datum: 2008-05-20 Kl: 18:20:08
Jag gick och lade mig tidigt igår men jag var lika trött idag för det, men ska försöka läggamig tidigt idag med för att se om det kanske funkar bättre i morgon.

Nu har jag i alla fall sett det allra sista Gossip Girl avsnitet för säsongen. Det svider i hjärtat att det är slut nu för ett tag, men det kommer igen i September tror jag det var och det är förväl det. Sista avsnittet var riktigt bra men jag blev ändå lite besviken. Det skulle ju vara mer med Blair & Chuck. Det var så bra med dom i början av avsnittet men nu i slutet sket det sig. Fan !

Jag har i alla fall varit duktig och gjort pannkakor till mig och min lillebror idag. Men endast för att mamma var och tittade på kök, för vårt ruttna kök ska äntligen göras om. Det tackar vi för !

Ikväll blir det att kolla på det extra långa avsnittet av Andra Avenyn eftersom det är säsongsavslutning för den serien med. Sen ska jag nog kolla om på det sista GG-avsnittet igen. Man kan som sagt aldrig se det för många gånger (:

image198

Kommentarer
Postat av: Rebecca.

Alla älskar vi Gossip Girl !:)

2008-05-24 @ 19:41:41
URL: http://bexan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0