Skitdag

     Datum: 2008-05-12 Kl: 19:03:56
Idag är det en sån där liten irriterande skitdag. Jag visste att det skulle bli en sådan redan idag på morgonen för jag välte ut juice över hela bordet, då var det liksom kört. Sen så har det vatt lite småpissigt hela tiden. Till exempel så hade vi inga riktiga hörlurar med oss till datorn på hemvägen så det blev en timmes nackspärrstittande av serie. Sen nu så tänkte jag kolla på Step Up eftersom det är ett sånt jäkla tjat om den filmen i min klass. Visst, jag har redan sett den en gång men jag tyckte den inte var så satans märkvärdig då. Killen är inte alls snygg som alla säger, han är ful. Men han dansar bra och tjejen med och eftersom vi har dratt i gång "Let's Dance" så ska jag dagen till ära kolla på den filmen och ge den en andra chans. Det som filmen tillförde denna pissdag var att jag trodde att jag hade den på datorn, men det visade sig att jag inte hade. Då märker ni hur dålig jag tyckte den var förra gången, jag till och med raderade den på en gång. Sådant ångrar man en dag som denna.

Jag ska nog gå och radera lite filmer. Hej så länge !

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag vill se dig dansa breakdance på uppvisningen ;b

2008-05-12 @ 19:22:25
Postat av: sannapanna

[email protected] :)

2008-05-12 @ 20:47:59
URL: http://sannavb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0