Snabb uppdatering !

     Datum: 2008-05-02 Kl: 19:53:44
Har haft fullt upp ända sedan Valborg så hinner inte uppdatera så mycket. Men jag var i alla fall i Jönköping igår emd familjen och handlade lite. På kvällen drog jag till Jocke där vi grillade lite och killarna eldade upp maten vi inte åt upp. Sen bästämdes det att vi skulle till Jönköping idag igen så det var bara att sätta sig på bussen och åka iväg. men att mitt busskort funkade räddade hela min dag. Jag tjänade typ 120 spänn på det. Ja, jag vet att jag är smålänning. Gratis ska det vara ! Så vi handlade lite av varje och nu ska jag strax ner och äta mat som pappa har grillat till mig. Sen ska alla hem till Amanda och bara chilla. Treeevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0