Tidsresa.

     Datum: 2008-05-27 Kl: 19:10:27
Innan idag när jag kom hem och skulle sätta på vattenkranen så trodde jag att jag hade förflyttats till medeltiden. Ur kranen puttlar det ut brunt vatten. Whaaata? Först trodde jag att jag såg i syne, men icke. Jag blundade några gåger, men det kom brunt vatten ändå. Ett tag blev jag lite orolig över att vi höll på att falla tillbaka i historian. Men mamma räddade mig och sa att det hade varit några här på gatan och fixat med rören.

Sen fick jag mig en annan syn när den första chocken hade lagt sig. Jag ser min storebror spela guitar hero i pyjamas klockan 4 på dagen! Nu är det något som är fel tänkte jag om min bror redan har tagit på sig pyjamasbrallor. Men sen fick jag förklaringen att han inte äns hade tagit av sig dom idag. Han hade tydligen kommit hem vid 4 inatt från en fjäskfest och inte varit i tillståd att gå till skolan idag. Inte hade jag vaknat när han kom hem heller. Jag har alltså stigit upp med Arla-korna idag när min bror har sovit hela dagen. Hade jag vetat det här idag på morgonen så hade jag legat och sovit på min fyrbenta vän Rosas rygg på en åker istället för att ha suttit på en buss. Synd bara att jag och Rosa inte har hittat varandra riktigt än, men det kommer nog. Jag ska ut i hagen och leta !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rosa fanns hos din mormor innan.. hos han, gösta !!!

2008-05-27 @ 20:35:31
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0