Today !

     Datum: 2008-05-30 Kl: 22:29:20
Idag tänkta jag att jag skulle premiärblogga från min mobiltelefon. Jag hade aldrig testat de förut och det märktes. Fråga mig inte vart jag skickade det, för det kom inte till min blogg i alla fall. Men det kanske var någon där ute som fick det och som nu är en lycklig själ. Grattis säger jag till dig i så fall.

Idag hade vi egen hårvård och jag slingade mitt hår i hätta. Det var det värsta jag varit med om men jag vet ju själv att jag kommer göra om det. Så dum är man, även fast jag var nära på att svimma. Men vill man vara fin får man lida pin. Sen la jag i en effekt med, så nu är jag som alla andra.

Sen hade jag en hemsk hemfärd i bussen, med typ 100 graders värme, ingen luftkonditionering som var i funktion och allmänt ruttet. Jag höll på att avlida helt enkelt.

Väl hemma kollade jag på ett OTH, sen tog jag tag i mitt liv och klippte och färgade Gert. Jag snackade danska under hela tiden och tänkte på Olivia ;D

Nu ska jag kolla på Ondskan. Bra att Zara vann på talang förresten. Cutiepie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ USSCH FÖR ZARA !
Jonglören skulle ju vinna de är TALANG ! ;) xD

2008-05-31 @ 11:00:23
Postat av: olivia

haha, danska är ju för härligt (:

2008-06-03 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0